Страницы

შემაჯამებელი წერების ანალიზები

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი: IX
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :  4
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა: წერითი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
1
ბოკუჩავათაკო
7
8
7
5
2
გასპარიანიმილენა
7
8
4
7
3
გასპარიანიმიხეილი
6
7
4
5
4
გვალიასოსო
6
8
6
5
5
გივიაშვილიანა
7
7
4
7
6
ვარამაშვილიგიორგი
6
7
6
5
7
ინაურინოდარი
6
6
5
5
8
იობიძებექა
9
10
6
9
9
კალაშიანიმაქსიმილიანი
8
9
10
9
10
მამალაძეზაური
7
8
6
6
11
მარქარიანიმარია
6
7
6
8
12
მორბედაძემაია
10
9
8
9
13
ომიაძეგიორგი
6
8
5
7
14
პაპაშვილიქეთი
9
8
6
8
15
რეხვიაშვილილაშა
5
5
4
5
16
სამხარაძეანი
10
8
8
9
17
საყვარელიძებექა
9
9
10
9
18
სვიმონიაგიორგი
10
10
10
9
19
ტაბატაძელევანი
7
8
6
7
20
ტატურაშვილიბექა
5
5
5
6
21
ფორჩხიძეთეა
5
5
4
5
22
ქარსაულიძეთორნიკე
7
7
5
6
23
ქვარცხავადიმა
6
8
6
7
24
წაქაძეგვანცა
7
8
8
8
25
ხინთიბიძებარბარე
7
9
8
8
26
ხუდოევითინათინი
7
8
7
6
27
ჯაშიაშვილისალომე
6
7
4
5
28
მუმლაძელუკა
6
6
7
6
29
ცეცხლაძექრისტინე
8
9
10
9
30
ნიჟარაძევაჟა
5
5
5
5
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
16.10.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
2
30.10.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
3
24.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
4
15.12.15
ესგ X 11, 12,13,14,15


წერითი შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9–10
7–8
5–6
3–4


მიზანი და აუდიტორია

იყენებს მიზნის შესაბამის  საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.

გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს

ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
ვერ იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს


შესაბამისი სტრუქტურა
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას

დამხმაარე დეტალები
წარმატებით იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
იყენებს დამხმარე დეტალებს
იყენებს ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
არ იყენებს დამხმარე დეტალებს .

ენობრივი მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
იყენებს შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
იყენებს შესაფერის ლექსიკას
იყენებს შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
 .



შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი :ლ.ჭეფხოძე
კლასი :IX
საგანი : ქართული
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი

კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

7.3



7.7

6.2

6.9

რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა
კონცეპტუალური მოსაზრების განმტკიცება. დამხმარე დეტალების გამოყენება
წინარე ცოდნის გამოყენება
ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურის დაცვა

რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით. ასევე სჭირდებათ არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვითარება. ტექსტის გააზრებაზე მეტი მუშაობა.


მიღებული შედეგების ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის პრობლემა.
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.

პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე

კლასი: XII
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :  3
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა: წერითი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
1
ინესა არუთინიანი
9
10
7
2
ირაკლი გერსამია
7
7
5
3
გიგა გიგაური
7
7
5
4
ვიოლა დადვანი
8
8
7
5
მარიამ დავითაშვილი
8
9
6
6
ნინო თათრიშვილი
9
8
6
7
ერეკლე თოდუა
5
5
5
8
ილონა კალაშიანი
8
8
6
9
თინათინ კერესელიძე
8
9
7
10
სვეტლანა ლუპოლი
8
7
5
11
მარიამ მეშველიანი
9
10
8
12
ნიკა მინდაძე
7
6
5
13
დალი ნიკოლაძე
6
6
5
14
ნიკა ნიკოლაშვილი
6
6
5
15
ქრისტინე სარქისიანი
9
9
6
16
გოგა სირბილაშვილი
7
7
6
17
დარეჯან ქევხიშვილი
9
9
5
18
ვაჟა ღვინიაშვილი
6
6
7
19
დიანა შემალი
8
7
6
20
ანა შველიძე
9
10
8
21
ანა ძებისაშვილი
9
9
8
22
გია წმინდაშვილი
4
4
2
23
გიორგი ჯალაბაძე
6
7
6
24
გვანცა მაისაშვილი
8
8
6

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
6.10.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
2
6.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
3
9.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15


წერითი შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9–10
7–8
5–6
3–4


მიზანი და აუდიტორია

იყენებს მიზნის შესაბამის  საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.

გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს

ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
ვერ იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს


შესაბამისი სტრუქტურა
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას

დამხმაარე დეტალები
წარმატებით იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
იყენებს დამხმარე დეტალებს
იყენებს ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
არ იყენებს დამხმარე დეტალებს .

ენობრივი მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
იყენებს შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
იყენებს შესაფერის ლექსიკას
იყენებს შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
 .



შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი :ლ.ჭეფხოძე
კლასი :X
საგანი : ქართული
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი

კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

6.8



7.5

6.1

რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა. სტილისტური ხარვეზების აღმოფხვრა. აბზაცების გამოყოფა
დამხმარე დეტალების გამოყენება
წინარე ცოდნის გამოყენება

რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით


მიღებული შედეგების ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის პრობლემა.
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.

პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე

კლასი: VIII
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :  4
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა: წერითი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
1
ალადოშვილი ქეთი
9
10
9
10
2
არაბული თამარი
6
8
9
10
3
აფრასიძე თამარი
9
10
9
10
4
გაფრინდაშვილი ნათია
8
8
8
10
5
გოგალაძე გიორგი
6
8
8
8
6
გურგენიძე დავითი
7
6
7
6
7
გუჯეჯიანი მერაბი
7
9
9
9
8
დოლიძე ლუკა
6
5
6
5
9
ზარიძე ანა
6
8
10
8
10
კვინიკაძე ნიკა
6
5
6
5
11
კიკოლაშვილი გიორგი
7
7
7
8
12
კოკილაშვილი შოთა
7
7
7
8
13
კოჭლამაზაშვილი საბა
8
7
7
7
14
კუპრეიშვილი ნინი
9
10
10
10
15
ლუსპარიანი სალომე
8
8
8
8
16
მაზიაშვილი გვანცა
9
8
8
7
17
მელიქიშვილი ელენე
8
8
7
9
18
მერკვილაძე გვანცა
7
7
9
7
19
მინდორაშვილი სანდრო
9
10
10
10
20
რცხილაძე ავთო
6
6
6
7
21
სარდლიშვილი ქეთი
10
10
10
10
22
ქარჩაიძე ანა
8
7
8
7
23
ქევხიშვილი მარიამი
6
6
6
6
24
შავლიაშვილი გიგა
8
9
9
9
25
შენგელია გიორგი
6
7
7
7
26
წმინდაშვილი ონისე
6
5
2
5
27
ხოკერაშვილი მარიამი
7
7
8
7
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
6.10.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
2
5.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
3
8.12.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
4
17.12.15
ესგ X 11, 12,13,14,15


წერითი შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9–10
7–8
5–6
3–4


მიზანი და აუდიტორია

იყენებს მიზნის შესაბამის  საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.

გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს

ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
ვერ იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს


შესაბამისი სტრუქტურა
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას

დამხმაარე დეტალები
წარმატებით იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
იყენებს დამხმარე დეტალებს
იყენებს ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
არ იყენებს დამხმარე დეტალებს .

ენობრივი მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
იყენებს შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
იყენებს შესაფერის ლექსიკას
იყენებს შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
 .



შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი :ლ.ჭეფხოძე
კლასი :VIII
საგანი : ქართული
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი

კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

7.4



7.7

8

8

რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა. სტილისტური ხარვეზების აღმოფხვრა. აბზაცების გამოყოფა
დამხმარე დეტალების გამოყენება
წინარე ცოდნის გამოყენება. მიზნის შესაბამისი სტრუქტურის დაცვა
წინარე ცოდნის გამოყენება.

რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით. საჭიროა გეგმაზე მუშაობა. მორფოლოგიურ–ორთოგრაფიული შეცდომების აღმოფხვრის მიზნით რედაქტირებაზე მუშაობა.


მიღებული შედეგების ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის პრობლემა.
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე
კლასი: X
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :  4
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა: წერითი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
1
მარიამ ალადოშვილი
9
10
10
10
2
მარიამ ამრაკიანი
6
6
8
8
3
ლუკა ახვლედიანი
7
9
8
7
4
მარიამ გაფრინდაშვილი
9
9
10
9
5
ოთარ გერსამია
7
8
7
9
6
გვანცა გუგულაშვილი
8
7
10
8
7
ნინო გურაბანიძე
7
9
9
10
8
ნანო გურჩიანი
8
7
8
6
9
ვაჟა გუჯეჯიანი
6
9
8
7
10
ლაშა ერგემლიძე
6
6
6
6
11
მარიამ კენკებაშვილი
7
8
8
8
12
მარიამ მახარაძე
6
7
6
5
13
მარიამ მაზანიშვილი
7
8
7
8
14
რაულ მინდორაშვილი
9
8
7
8
15
გიორგი მჭედლიძე
6
7
9
5
16
გიორგი სადღობელაშვილი
6
6
6
5
17
შალვა სესიტაშვილი
7
8
8
7
18
ნათია ყაზარაშვილი
7
7
8
7
19
ლია ყველაშვილი
10
9
10
8
20
თორნიკე შეყილაძე
6
7
7
8
21
მარიამ შოშიაშვილი
8
8
8
10
22
ნანა ხაჩიძე
8
9
10
9
23
დიანა დიასამიძე
8
9
9
7
24
ლუკა ნუკრაძე
5
5
5
5

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
7.10.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
2
5.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
3
15.11.15
ესგ X 11, 12,13,14,15
4
8.12.15
ესგ X 11, 12,13,14,15


წერითი შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9–10
7–8
5–6
3–4


მიზანი და აუდიტორია

იყენებს მიზნის შესაბამის  საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.

გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს

ცდილობს და იყენებსმიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
ვერ იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს


შესაბამისი სტრუქტურა
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას

დამხმაარე დეტალები
წარმატებით იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
იყენებს დამხმარე დეტალებს
იყენებს ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
არ იყენებს დამხმარე დეტალებს .

ენობრივი მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
იყენებს შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
იყენებს შესაფერის ლექსიკას
იყენებს შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
 .



შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი :ლ.ჭეფხოძე
კლასი :X
საგანი : ქართული
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი

კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

7.2



7.8

8

7.7

რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

კონტრარგუმენტის წარმოჩენა

დამხმარე დეტალების გამოყენება
წინარე ცოდნის გამოყენება
ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურის დაცვა

რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით


მიღებული შედეგების ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის პრობლემა.
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

მეტიყურადღებაუნდა დავუთმოგრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე

Комментариев нет:

Отправить комментарий