შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
კლასი: IXა
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :
4
შემაჯამებელი სამუშაოს
შესრულების ფორმა: წერითი
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
1
|
ბოკუჩავათაკო
|
7
|
8
|
7
|
5
|
2
|
გასპარიანიმილენა
|
7
|
8
|
4
|
7
|
3
|
გასპარიანიმიხეილი
|
6
|
7
|
4
|
5
|
4
|
გვალიასოსო
|
6
|
8
|
6
|
5
|
5
|
გივიაშვილიანა
|
7
|
7
|
4
|
7
|
6
|
ვარამაშვილიგიორგი
|
6
|
7
|
6
|
5
|
7
|
ინაურინოდარი
|
6
|
6
|
5
|
5
|
8
|
იობიძებექა
|
9
|
10
|
6
|
9
|
9
|
კალაშიანიმაქსიმილიანი
|
8
|
9
|
10
|
9
|
10
|
მამალაძეზაური
|
7
|
8
|
6
|
6
|
11
|
მარქარიანიმარია
|
6
|
7
|
6
|
8
|
12
|
მორბედაძემაია
|
10
|
9
|
8
|
9
|
13
|
ომიაძეგიორგი
|
6
|
8
|
5
|
7
|
14
|
პაპაშვილიქეთი
|
9
|
8
|
6
|
8
|
15
|
რეხვიაშვილილაშა
|
5
|
5
|
4
|
5
|
16
|
სამხარაძეანი
|
10
|
8
|
8
|
9
|
17
|
საყვარელიძებექა
|
9
|
9
|
10
|
9
|
18
|
სვიმონიაგიორგი
|
10
|
10
|
10
|
9
|
19
|
ტაბატაძელევანი
|
7
|
8
|
6
|
7
|
20
|
ტატურაშვილიბექა
|
5
|
5
|
5
|
6
|
21
|
ფორჩხიძეთეა
|
5
|
5
|
4
|
5
|
22
|
ქარსაულიძეთორნიკე
|
7
|
7
|
5
|
6
|
23
|
ქვარცხავადიმა
|
6
|
8
|
6
|
7
|
24
|
წაქაძეგვანცა
|
7
|
8
|
8
|
8
|
25
|
ხინთიბიძებარბარე
|
7
|
9
|
8
|
8
|
26
|
ხუდოევითინათინი
|
7
|
8
|
7
|
6
|
27
|
ჯაშიაშვილისალომე
|
6
|
7
|
4
|
5
|
28
|
მუმლაძელუკა
|
6
|
6
|
7
|
6
|
29
|
ცეცხლაძექრისტინე
|
8
|
9
|
10
|
9
|
30
|
ნიჟარაძევაჟა
|
5
|
5
|
5
|
5
|
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის?
|
1
|
16.10.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
2
|
30.10.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
3
|
24.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
4
|
15.12.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
წერითი
შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
5–6
|
3–4
|
|
მიზანი და აუდიტორია
|
იყენებს მიზნის შესაბამის
საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.
|
გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ვერ იყენებს
მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
|
შესაბამისი
სტრუქტურა
|
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
|
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას
|
|
დამხმაარე დეტალები
|
წარმატებით
იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
|
იყენებს დამხმარე დეტალებს
|
იყენებს
ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
|
არ
იყენებს
დამხმარე დეტალებს
.
|
|
ენობრივი
მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
|
იყენებს
შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
|
იყენებს
შესაფერის ლექსიკას
|
იყენებს
შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
|
იყენებს
შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
:ლ.ჭეფხოძე
კლასი
:IX ბ
საგანი
: ქართული
|
|||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
7.3
|
7.7
|
6.2
|
6.9
|
|
რა გაუჭირდა კლასს ამ
შემაჯამებელში
|
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა
|
კონცეპტუალური მოსაზრების
განმტკიცება. დამხმარე დეტალების გამოყენება
|
წინარე ცოდნის გამოყენება
|
ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურის
დაცვა
|
|
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი
სამუშაოების დაგემვისთვის
|
მიღებული შედეგების
ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის ჩამოყალიბებას,
იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების მოძიება,მაგრამ
უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის პრობლემა.
|
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.
|
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე
რეაგირებისთვის:
მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
|
პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე
კლასი: XII
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :
3
შემაჯამებელი სამუშაოს
შესრულების ფორმა: წერითი
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
1
|
ინესა არუთინიანი
|
9
|
10
|
7
|
2
|
ირაკლი გერსამია
|
7
|
7
|
5
|
3
|
გიგა გიგაური
|
7
|
7
|
5
|
4
|
ვიოლა დადვანი
|
8
|
8
|
7
|
5
|
მარიამ დავითაშვილი
|
8
|
9
|
6
|
6
|
ნინო თათრიშვილი
|
9
|
8
|
6
|
7
|
ერეკლე თოდუა
|
5
|
5
|
5
|
8
|
ილონა კალაშიანი
|
8
|
8
|
6
|
9
|
თინათინ კერესელიძე
|
8
|
9
|
7
|
10
|
სვეტლანა ლუპოლი
|
8
|
7
|
5
|
11
|
მარიამ მეშველიანი
|
9
|
10
|
8
|
12
|
ნიკა მინდაძე
|
7
|
6
|
5
|
13
|
დალი ნიკოლაძე
|
6
|
6
|
5
|
14
|
ნიკა ნიკოლაშვილი
|
6
|
6
|
5
|
15
|
ქრისტინე სარქისიანი
|
9
|
9
|
6
|
16
|
გოგა სირბილაშვილი
|
7
|
7
|
6
|
17
|
დარეჯან ქევხიშვილი
|
9
|
9
|
5
|
18
|
ვაჟა ღვინიაშვილი
|
6
|
6
|
7
|
19
|
დიანა შემალი
|
8
|
7
|
6
|
20
|
ანა შველიძე
|
9
|
10
|
8
|
21
|
ანა ძებისაშვილი
|
9
|
9
|
8
|
22
|
გია წმინდაშვილი
|
4
|
4
|
2
|
23
|
გიორგი ჯალაბაძე
|
6
|
7
|
6
|
24
|
გვანცა მაისაშვილი
|
8
|
8
|
6
|
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის?
|
1
|
6.10.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
2
|
6.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
3
|
9.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
წერითი
შეფასების რუბრიკა
|
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
5–6
|
3–4
|
|
მიზანი და აუდიტორია
|
იყენებს მიზნის შესაბამის
საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.
|
გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ვერ იყენებს
მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
|
შესაბამისი
სტრუქტურა
|
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
|
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას
|
|
დამხმაარე დეტალები
|
წარმატებით
იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
|
იყენებს დამხმარე დეტალებს
|
იყენებს
ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
|
არ
იყენებს
დამხმარე დეტალებს
.
|
|
ენობრივი
მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
|
იყენებს
შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
|
იყენებს
შესაფერის ლექსიკას
|
იყენებს
შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
|
იყენებს
შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
:ლ.ჭეფხოძე
კლასი
:X ბ
საგანი
: ქართული
|
||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
6.8
|
7.5
|
6.1
|
|
რა გაუჭირდა კლასს ამ
შემაჯამებელში
|
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა. სტილისტური ხარვეზების აღმოფხვრა. აბზაცების
გამოყოფა
|
წინარე ცოდნის გამოყენება
|
||
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი
სამუშაოების დაგემვისთვის
|
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების
ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით
|
მიღებული შედეგების
ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის
ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების
მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის
პრობლემა.
|
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.
|
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე
რეაგირებისთვის:
მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
|
პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე
კლასი: VIIIბ
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :
4
შემაჯამებელი სამუშაოს
შესრულების ფორმა: წერითი
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
1
|
ალადოშვილი ქეთი
|
9
|
10
|
9
|
10
|
2
|
არაბული თამარი
|
6
|
8
|
9
|
10
|
3
|
აფრასიძე თამარი
|
9
|
10
|
9
|
10
|
4
|
გაფრინდაშვილი ნათია
|
8
|
8
|
8
|
10
|
5
|
გოგალაძე გიორგი
|
6
|
8
|
8
|
8
|
6
|
გურგენიძე დავითი
|
7
|
6
|
7
|
6
|
7
|
გუჯეჯიანი მერაბი
|
7
|
9
|
9
|
9
|
8
|
დოლიძე ლუკა
|
6
|
5
|
6
|
5
|
9
|
ზარიძე ანა
|
6
|
8
|
10
|
8
|
10
|
კვინიკაძე ნიკა
|
6
|
5
|
6
|
5
|
11
|
კიკოლაშვილი გიორგი
|
7
|
7
|
7
|
8
|
12
|
კოკილაშვილი შოთა
|
7
|
7
|
7
|
8
|
13
|
კოჭლამაზაშვილი საბა
|
8
|
7
|
7
|
7
|
14
|
კუპრეიშვილი ნინი
|
9
|
10
|
10
|
10
|
15
|
ლუსპარიანი სალომე
|
8
|
8
|
8
|
8
|
16
|
მაზიაშვილი გვანცა
|
9
|
8
|
8
|
7
|
17
|
მელიქიშვილი ელენე
|
8
|
8
|
7
|
9
|
18
|
მერკვილაძე გვანცა
|
7
|
7
|
9
|
7
|
19
|
მინდორაშვილი სანდრო
|
9
|
10
|
10
|
10
|
20
|
რცხილაძე ავთო
|
6
|
6
|
6
|
7
|
21
|
სარდლიშვილი ქეთი
|
10
|
10
|
10
|
10
|
22
|
ქარჩაიძე ანა
|
8
|
7
|
8
|
7
|
23
|
ქევხიშვილი მარიამი
|
6
|
6
|
6
|
6
|
24
|
შავლიაშვილი გიგა
|
8
|
9
|
9
|
9
|
25
|
შენგელია გიორგი
|
6
|
7
|
7
|
7
|
26
|
წმინდაშვილი ონისე
|
6
|
5
|
2
|
5
|
27
|
ხოკერაშვილი მარიამი
|
7
|
7
|
8
|
7
|
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის?
|
1
|
6.10.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
2
|
5.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
3
|
8.12.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
4
|
17.12.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
წერითი
შეფასების რუბრიკა
|
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
5–6
|
3–4
|
|
მიზანი და აუდიტორია
|
იყენებს მიზნის შესაბამის
საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.
|
გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ცდილობს და იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ვერ იყენებს
მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
|
შესაბამისი
სტრუქტურა
|
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
|
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას
|
|
დამხმაარე დეტალები
|
წარმატებით
იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
|
იყენებს დამხმარე დეტალებს
|
იყენებს
ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
|
არ
იყენებს
დამხმარე დეტალებს
.
|
|
ენობრივი
მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
|
იყენებს
შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
|
იყენებს
შესაფერის ლექსიკას
|
იყენებს
შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
|
იყენებს
შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
:ლ.ჭეფხოძე
კლასი
:VIIIბ
საგანი
: ქართული
|
|||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
7.4
|
7.7
|
8
|
8
|
|
რა გაუჭირდა კლასს ამ
შემაჯამებელში
|
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა. სტილისტური ხარვეზების აღმოფხვრა.
აბზაცების გამოყოფა
|
დამხმარე დეტალების გამოყენება
|
წინარე ცოდნის გამოყენება. მიზნის შესაბამისი სტრუქტურის
დაცვა
|
წინარე ცოდნის გამოყენება.
|
|
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი
სამუშაოების დაგემვისთვის
|
მიღებული შედეგების
ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის
ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების
მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის
პრობლემა.
|
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.
|
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე
რეაგირებისთვის:
მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
|
პედაგოგის ხელმოწერა: ლ.ჭეფხოძე
კლასი: Xბ
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ლია ჭეფხოძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა :
4
შემაჯამებელი სამუშაოს
შესრულების ფორმა: წერითი
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
1
|
მარიამ ალადოშვილი
|
9
|
10
|
10
|
10
|
2
|
მარიამ ამრაკიანი
|
6
|
6
|
8
|
8
|
3
|
ლუკა ახვლედიანი
|
7
|
9
|
8
|
7
|
4
|
მარიამ გაფრინდაშვილი
|
9
|
9
|
10
|
9
|
5
|
ოთარ გერსამია
|
7
|
8
|
7
|
9
|
6
|
გვანცა გუგულაშვილი
|
8
|
7
|
10
|
8
|
7
|
ნინო გურაბანიძე
|
7
|
9
|
9
|
10
|
8
|
ნანო გურჩიანი
|
8
|
7
|
8
|
6
|
9
|
ვაჟა გუჯეჯიანი
|
6
|
9
|
8
|
7
|
10
|
ლაშა ერგემლიძე
|
6
|
6
|
6
|
6
|
11
|
მარიამ კენკებაშვილი
|
7
|
8
|
8
|
8
|
12
|
მარიამ მახარაძე
|
6
|
7
|
6
|
5
|
13
|
მარიამ მაზანიშვილი
|
7
|
8
|
7
|
8
|
14
|
რაულ მინდორაშვილი
|
9
|
8
|
7
|
8
|
15
|
გიორგი მჭედლიძე
|
6
|
7
|
9
|
5
|
16
|
გიორგი სადღობელაშვილი
|
6
|
6
|
6
|
5
|
17
|
შალვა სესიტაშვილი
|
7
|
8
|
8
|
7
|
18
|
ნათია ყაზარაშვილი
|
7
|
7
|
8
|
7
|
19
|
ლია ყველაშვილი
|
10
|
9
|
10
|
8
|
20
|
თორნიკე შეყილაძე
|
6
|
7
|
7
|
8
|
21
|
მარიამ შოშიაშვილი
|
8
|
8
|
8
|
10
|
22
|
ნანა ხაჩიძე
|
8
|
9
|
10
|
9
|
23
|
დიანა დიასამიძე
|
8
|
9
|
9
|
7
|
24
|
ლუკა ნუკრაძე
|
5
|
5
|
5
|
5
|
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე
გადის?
|
1
|
7.10.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
2
|
5.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
3
|
15.11.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
4
|
8.12.15
|
ესგ X
11, 12,13,14,15
|
წერითი
შეფასების რუბრიკა
|
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
5–6
|
3–4
|
|
მიზანი და აუდიტორია
|
იყენებს მიზნის შესაბამის
საშუალებებს, მკაფიოდ აყალიბებს აზრს.
|
გასაგებად იყენებს მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ცდილობს და იყენებსმიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
ვერ იყენებს
მიზნის შესაბამის ენობრივ საშუალებებს
|
|
შესაბამისი
სტრუქტურა
|
ზედმიწევნით იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ძირითადად იცავს ტექსტის შესაბამის სტრუქტურას
|
ცდილობს დაიცვას ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურა
|
ვერ იცავს შესაბამის სტრუქტურას
|
|
დამხმაარე დეტალები
|
წარმატებით
იყენებს დამხმარე დეტალებს სათქმელის უკეთ წარმოსაჩენად.
|
იყენებს დამხმარე დეტალებს
|
იყენებს
ერთ ან ორ დამხმარე დეტალს
|
არ
იყენებს
დამხმარე დეტალებს
.
|
|
ენობრივი
მახასიათებლები (ლექსიკა, გრამატიკა, მართლწერა)
|
იყენებს
შესაფერის და მდიდარ ლექსიკას .
|
იყენებს
შესაფერის ლექსიკას
|
იყენებს
შესაფერის მაგრამ ღარიბ ლექსიკას.
|
იყენებს
შეუფერებელ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს
.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
:ლ.ჭეფხოძე
კლასი
:X ბ
საგანი
: ქართული
|
|||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
7.2
|
7.8
|
8
|
7.7
|
|
რა გაუჭირდა კლასს ამ
შემაჯამებელში
|
კონტრარგუმენტის წარმოჩენა
|
დამხმარე დეტალების გამოყენება
|
წინარე ცოდნის გამოყენება
|
ტექსტის შესაბამისი სტრუქტურის
დაცვა
|
|
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების
დაგემვისთვის
|
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული კომპეტენციების
ფლობაზე მუშაობა, რომელიცმიიღწევა შეცდომებზე ფოკუსირებით
|
მიღებული შედეგების
ანალიზი; ანალიზმა გვაჩვენა მოსწავლეების დადებითი მხარე,ისინი ახერხებენ აზრის
ჩამოყალიბებას, იცავენ ტექსტის სტრუქტურას, შეუძლიათ ლიტერატურული პარალელების
მოძიება,მაგრამ უჭირთ გრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრა, აქვთ ლექსიკური მარაგის
პრობლემა.
|
დასკვნა: საჭიროა მეტი მუშაობა პრობლემების აღმოსაფხვრელად.
|
რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:
მეტიყურადღებაუნდა დავუთმოგრამატიკული შეცდომების აღმოფხვრას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий