Страницы

2015-2016 სასწავლო წელს განსახორციელებელი პროექტების გეგმა

2015-2016 სასწავლო წელს განსახორციელებელი პროექტების გეგმა
პროექტების მიზანი: პრობლემაზე ორიენტირებული სწავლებით მიღწეული შედეგის წარმოჩინება. დამოუკიდებლობის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება. ცხოვრებისეული გამოცდილების დაგროვება. სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის ხარისხის ამაღლება.
VIII ბ- ბრბოს ფსიქოლოგია. „მარიტასა“ და „ეშმაკის ქვის“ მიხედვით. მოსწავლეებს ევალებათ, გაარკვიონ, რა იწვევს ინდივიდის ჩართვას კოლექტიურ უსამართლობაში.
„არც კაცი ვარგა, რომ ცოცხალი მკვდარსა ემსგავსოს“- მოსწავლეებს ევალებათ, გაარკვიონ, ადამიანის როლი საზოგადოებრივ ცხოვრებაში, მოიძიონ ლიტერატურული პარალელები და ცხოვრებისეული მაგალითები.
„სიზმრის საზრისი ქართულ ლიტერატურაში“- მოსწავლეებს ევალებათ, მოიძიონ სიზმრის სიმბოლური საზრისები ვაჟა-ფშაველას, დ.კლდიაშვილის შემოქმედებაში და დაუკავშირონ ა.წერეთლის „ბაში-აჩუკის“ კირილე მღვდლის სიზმარს.
IX -„ავთანდილის ანდერძის გამოძახილი ქართულ ლიტერატურაში“- მოსწავლეებს ევალებათ მოიძიონ არქეტიპები და მიზნის მისაღწევად ცხოვრებისეულ სიძნელეებს შეჭიდებული გმირები.
ო.ჭილაძის „ადამიანი გაზეთის სვეტში“- მოსწავლეებს ევალებათ, გაარკვიონ ტექსტის ძირითადი პრობლემა. მოიძიონ პარალელები ლიტერატურაში.
„ემიგრაციის პრობლემა ნ.ლორთქიფანიძისა და მ.ჯავახიშვილის შემოქმედებაში“- მოსწავლეებს ევალებათ, იმსჯელონ აღნიშნულ პრობლემებზე „გულისა“ და „მიწის ყივილის“ მიხედვით. დაუკავშირონ ცხოვრებისეულ მაგალითებს.
X გრიგოლ ხანძთელის „სრბა“- მოსწავლეებს ევალებათ დაუკავშირონ ხანძთელის გზა ბიბლიური გმირების ცხოვრებას და ბიბლიურ იგავებს.
„ფსევდოდიონისე არეოპაგელი-პეტრე იბერი და მისი შეხედულებების ასახვა „ვეფხისტყაოსანში“- მოსწავლეებს ევალებათ გაარკვიონ ბოროტების არასუბსტანციურობის ასახვა „ვეფხისტყაოსანში“.
„დავითიანის ეგზისტენციალიზმი“- მოსწავლეებს ევალებათ გურამიშვილის თეოლოგიური დიქტრინის გაანალიზება და ღვთისმშობლისა და ქრისტეს სახისმეტყველებაზე მუშაობა.
XII „ჯაყო გუშინ და დღეს“- მოსწავლეებს ევალებათ განსაზღვრონ ჟაყოობის პრობლემის აქტუალურობა.
„ხელოვნება კ.გამსახურდიასა, გ.ტაბიძის და ჯ.ქარჩხაძის შემოქმედებაში“- მოსწავლეებს ევალებათ, გაარკვიონ ტოტალიტარიზმის ეპოქაში ხელოვანთა ბედი.


Комментариев нет:

Отправить комментарий